Khamis, 7 Februari 2013

CERAMAH PAS HAMBAR DI PARIT BUNTAR

Apa dah jadi ni? Mana semua orang pembangkang dah pegi? Dah takde sokongan kot.

Malam tadi ada ceramah si penyamun yang bernama Dato Arif Sabri, bekas ketua penerangan UMNO Pekan Pahang di batu 7 Kuala Kurau.

Banyak perkara yang beliau perkatakan tentang keburukan UMNO dan Barisan Nasional, namun apa yang menjadi persoalan Sangkakala ialah, beliau pernah memegang jawatan selaku pegawai dalam kepimpinan UMNO bahagian dan pernah menjadi ADUN, kenapa kini baru nak dedah itu dan ini?

Dalam ceramah malam tadi juga, beliau mengatakan UMNO membohongi rakyat sejak tahun 1970, persoalan lagi, sejak tahun berapa beliau menyertai UMNO? Adakah selepas tahun 1970 atau sebelum itu?

Kalau sebelum tahun 1970 beliau menyertai UMNO, kenapa baru sekarang beliau keluar dan cerita segala galanya?

Dan kalau beliau menyertai UMNO selepas tahun 1970, kenapa beliau menyertai UMNO sekiranya beliau tahu UMNO membohongi rakyat?

Semua ini perlu disoal kepada si penyamun ini.

Atau mungkin kerana peluang beliau untuk menjadi wakil rakyat di kawasan beliau sekarang sudah tiada lagi dan sebagai mencari jalan alternatif, beliau keluar parti dan seterusnya melemparkan fitnah terhadap UMNO.

Sudah sudah le tu Dato Arif, orang dah tau bahawa anda seorang yang gagal sebagai ADUN dan itu adalah hakikat, biasanya pembangkang akan mengambil sampah sampah sebegini untuk dikitar semula, namun sampah tetap sampah, buatlah macam mana pun tetap juga ianya sebagai SAMPAH.



pssttt..ni bukan sampah tempat pembuangan tau, tapi sampah masyarakat, lebih teruk dari penagih lagi.





Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

jgn ko duk sembang laa kaki penipu..hehe, kes ko dah settle lum, nk aku sebarkan..jgn sampai jari ko tinggal 8 dah laa penyamun..

Tanpa Nama berkata...

ini la bangang punya blogger , ambil gambar sisi tempat tak da orang duduk.

dah bacul, pembohong la pulak. maka upah umno parit buntar. bila nak pilihanraya baru muncul tabur fitnah

cemburu la, sbb ceramah umno jika tak da baju free, mampuih tak da orang

Tanpa Nama berkata...

Memang tak ada orang pun. Aku ada juga pergi. http://paspb2.blogspot.com/2013/02/blogger-umno-kantoi-ceramah-dato-afiff.html?m=1