Jumaat, 25 Mac 2016

PENIAGA HANTAR NOTIS BANTAHAN PADA ADUN BN !! TANDA PROTES #scs

Beberapa orang peniaga telah menghantar notis bantahan perobohan gerai mereka kepada ADUN Batang Kali yang juga merupakan Ketua UMNO Bahagian Hulu Selangor.


Nampak sangat kerajaan negeri Selangor tak peduli tentang peniaga peniaga yang mencari sesuap nasi dengan cara berniaga secara kecil kecilan.

Ini dah menjadi polisi kerajaan Selangor yang mana para peniaga tidak lagi diberikam kebenaran untuk meneruskan perniagaan mereka untuk mencari rezeki menyara anak isteri.

Apa salahnya kalau mereka ini diberi peluang berniaga dan paling mudah berikan sahaja mereka lesen perniagaan agar perniagaan mereka halal di mata kerajaan negeri sebab selama ni kerajaan negeri mengklasifikasikan peniaga peniaga ini sebagai peniaga haram.

ADUN Batang Kali dilihat cuba mengenengahkan perkara ini namun seperti biasa, ianya akan menjadi seperti mencurah air ke daun keladi malah keadaan tidak akan berubah.

Sangkakala ada juga dengar bahawa kerajaan negeri sekarang cuba pula menyalahkan YDP PBT Hulu Selangor dengan mengatakan beliau bersekongkol dengan UMNO untuk merobohkan gerai gerai tersebut.

Ini adalah alasan bodoh yang dikeluarkan oleh kerajaan Selangor dimana kerajaan negeri Selangor sekarang adalah Pakatan dan bukannya Barisan Nasional.

PBT hanya menjalankan tugas mengikut arahan dari kerajaan dan kerajaan negeri sekarang bukanlah Barisan.



Tiada ulasan: