Selasa, 22 Mac 2016

DUIT RAKYAT SELANGOR TERUS MENGALIR KE DALAM PENJARA #scs

Masih ingat lagi tentang kes gaji penasihat ekonomi kerajaan negeri Selangor?

Mungkin rakyat Selangor mengatakan bahawa selepas Anwar Ibrahim dipenjarakan atas tuduhan meliwat pembantu peribadi beliau maka elaun sebanyak RM 1 tersebut tidak lagi dibayar.

Tapi nampaknya silap apabila kerajaan Selangor masih lagi membayar elaun tersebut kepada keluarga Anwar Ibrahim sebab Anwar dah tak boleh terima duit tersebut.

Akan ada yang menyebut bahawa apa la sangat dengan RM 1, perlu diingat bahawa Faekah Hussin pernah mengeluarkan kenyataan bahawa jumlah sebenar yang diterima oleh Anwar adalah sebanyak RM 15 juta dan kenyataan tersebut langsung tidak diambil tindakan tapi hanya penafian semata mata.

Rujuk DISINI.

Jika kerajaan Selangor terus terusan memberi elaun sebanyak itu kepada Anwar dan keluarga beliau maka duit kerajaan yang juga merupakan duit rakyat Selangor akan digunakan untuk membela penjenayah dalam penjara.

Sebab apa Sangkakala mengatakan bahawa Anwar masih menerima wang tersebut? Sebab kerajaan Selangor pernah mengatakan bahawa kerajaan Selangor tidak pernah memberhentikan Anwar sebagai penasihat ekonomi.

Rujuk DISINI.

Duit rakyat Selangor digunakan dengan sewenang wenangnya dan jelas hari ini kerajaan Selangor mentadbir negeri hanya untuk mwngisi tembolok masing masing dan yang menanggung semua itu sudah pastinya rakyat Selangor.







Tiada ulasan: