Jumaat, 11 Mac 2016

JANGAN BENARKAN CASSANDRA HOOI PULANG KE MALAYSIA @zahid_hamidi

Seorang pelajar Malaysia berbangsa CINA di Universiti Nottingham United Kingdom dikatakan telah menghantar petisyen ke pihak Universiti berkenaan untuk menurunkan potret Perdana Menteri yang berada di Universiti tersebut.

Ini adalah satu tindakan biadab yang dilakukan oleh pelajar Malaysia berbangsa CINA ini.

Cassandra mengatakan bahawa persatuan pelajar universiti berkenaan kecewa dengab Perdana Menteri yang kononnya gagal menjawab isu berhubung dengan 2.6 billion.

Persoalannya kini, adakah pelajar pelajar ini begitu bodoh hingga tidak mampu untuk mencari maklumat sama ada persoalan tersebut sudah terjawab ataupun belum.

Takkan pelajar yang begitu hebat tidak mampu untuk membuat penilaian dan jika tak mampu rasanya sia sia duduk belajar di universiti ternama berkenaan.

Kepada YAB Timbalan Perdana Menteri yang juga merupakan Menteri Dalam Negeri, Sangkakala amat mengharapkan agar kerakyatan mereka yang terlibat dalam perkara tersebut ditarik balik memandangkan mereka ini sudah tiada keyakinan dengan negara sendiri dan adalah lebih baik jika mereka mereka ini tinggal di negara yang mereka yakini.



Tiada ulasan: