Isnin, 7 Mac 2016

PENGGUNA LAMAN FACEBOOK HENTAM NGA KOR MENG TANPA HENTI #SCS

Nga Kor Meng, ahli Parlimen dan juga ADUN DAP Perak dihentam oleh pengguna laman facebook apabila memuat naik sekeping gambar dalam laman FB milik beliau yang menunjukkan beberapa pelajar sedang menyeberangi sebatang sungai.


Dengan mengatakan bahawa kejadian tersebut berlaku di Sarawak, ramai pengguna menyelar kebodohan pemimpin DAP berkenaan sedangkan ianya adalah gambar para pelajar di Indonesia.



Tujuan Kor Meng memuat naik gambar tersebut tidak lain dan tidak bukan adalah untuk memfitnah kerajaan Barisan Nasional yang kononnya tidak mengendahkan pembangunan di Negeri Kenyalang tersebut sedangkan pelbagai pembangunan telah dibawa oleh kerajaan Batisan Nasional dan yang terbaru sekali pembinaan lebuhraya Pan Borneo yang mempunyai kepanjangan lebih 2000 kilometer menghubungkan Sarawak dengan Sabah tanpa Tol.

Ini semua jelas menunjukkan bahawa pemimpin pembangkang tidak akan berhenti untuk memfitnah kerajaan demi untuk mengaburi mata rakyat namun ianya tidak berjaya apabila Kor Meng terlupa bahawa sumber maklumat kini hanya dihujung jari dan fitnah serta adu domba kini bukan lagi menjadi sumber utama untuk memburukkan kerajaan.

Mungkin lepas ni pemimpin pembangkang akan memikirkan cara lain pula untuk menipu rakyat Malaysia untuk membolehkan mereka memenangi pilihanraya dan membolehkan mereka memerintah.



Tiada ulasan: