Ahad, 27 Mac 2016

BERITA GEMPAR !! KIT SIANG AKHIRNYA MENGAKU BUKAN CINA #scs

Matlamat menghalalkan cara, itu memang dah menjadi modus operandi bagi DAP demi untuk mendapatkan undi, sama juga dengan apa yang dilakukan oleh PAP semasa mula mula untuk menarik perhatian orang Melayu di Singapura.

Lim Kit Siang mengatakan bahawa selama ini beliau tidak membenci Tun Mahathir malah kini mengganggap Tun Mahathir sebagai saudara dan persoalannya saudara yang bagaimana?


Kita selalu dengan saudara sesama Islam, saudara sesama bangsa tetapi anggapan saudara oleh musuh politik selama ini adalah amat merbahaya kerana ianya boleh mengundang kecewa.

Lim Kit Siang tidak mengaku bahawa beliau selama ini memusuhi UMNO dan sepanjang Tun M menjadi Presiden UMNO, pelbagai tohmahan dilemparkan kepada UMNO dan Tun, tapi kini mengaku saudara?

Seperti kata Ketua Penerangan UMNO Malaysia, Tan Sri Annuar Musa, musuh UMNO adalah DAP.

Tapi nampaknya Kit Sing bersama DAP cuba menangguk di air yang keroh apabila kekalutan hentaman Tun M terhadap Najib selaku Presiden dan Perdana Menteri cepat dijadikan laluan mudah oleh DAP dan Pembangkang untuk mencapai matlamat.

Cuma mungkin apabila dendam kesumat menghantui diri maka Tun M terlupa dengan pelbagai gelagat DAP mengutuk, mengherdik dan memfitnah beliau satu masa dulu hingga sanggup duduk sebaris.



2 ulasan:

REFORMASI Juboq Anwar Ibrahim berkata...

Cinapek ni dah mengaku dia spesis mamak kerala macam madey ke??

Mungkin dulu nenek moyang mereka sama-sama belayar satu kapal yang sama ke tanah melayu untuk mencari sesuap nasi. Ye la, negara sendiri nak cari makanan pun payah asyik kena tindas dengan raja /maharaja...

Unknown berkata...

Tun M sudah tidak lagi ahli UMNO tetapi bagaimana dengan kedudukan TSMY dan DS MM yang masih lagi TPM dan ahli UMNO ?