Sabtu, 7 Mac 2015

MANIPULASI GAMBAR AGUNG !!! @PDRMsia PERLU AMBIL TINDAKAN TEGAS @KBAB51

Peserta peserta demo yang berkumpul di depan SOGO pada petang ni yang sebenarnya berhimpun untuk apa? Adakah untuk Anwar atau sengaja nak buat provokasi melampau dengan membawa pelbagai sepanduk dan gambar?

Tapi yang pertama sekali Sangkakala nak katakan disini ialah kebodohan mereka yang membawa sepanduk tertulis 'Rosmah Undur'.


Apa kena mengena dengan Rosmah dengan pentadbiran sampai nak suruh Rosmah undur? Adalah Rosmah seorang ahli politik sepertimana Wan Azizah? 

Nampaknya para peserta demo ni tak boleh nak nilaikan yang mana ahli politik dan yang mana bukan.

Satu lagi Sangkakala nampak agak kurang menyenangkan ialah mereka membawa gambar DYMM Seri Paduka Baginda Yang DiPertuan Agung.


Dalam keadaan sekarang, apa kena mengena Yang DiPertuan Agung dengan kisah politik murahan yang dibawa oleh puak PKR?

Dan yang akhir sekali Sangkakala nak tanya, mana kumpulan DAP? Adakah mereka tidak mahu membebaskan Anwar dari dalam penjara? Atau mereka memang mahu Anwar duduk dalam penjara tetapi mencatur politik PR dengan melakukan pelbagai perkara bodoh seperti berdemo yang jelas bukan sebagai salah satu budaya kita.



3 ulasan:

Zaharah Kassim berkata...

Bodoh x boleh diajar , pandai x boleh diikut , samseng masa berlonggok ... semua tu elok campak satu pulau ..tngok boleh bina negara sendiri ke tidak ..

Tanpa Nama berkata...

Pe ke hal nyer babit kn rosmah lk niey..xde kne mgena lgsung..lw ea pn x ske rosmah ini bukan cara nya..memalu kn..pasto nk suruh najib undur..dorang to spe nk suruh najib undur bagai..dorng niey d lihat tidak langsung menghormati pemimpin ..niey gambar agung plak..nk suruh agong bebas kn anwar ke?..hahaha xdpt ler..dlu bkn maen lg ckap bagai nak rak ,,skg tw lk mnta tolong kat agong..x tw malu betul..usung gambar cna cni..meluat la dengan dorang niey..x abis2 ngn demo nyer..mwlayu jer nmpk ramai,,DAP dok umh tgk tv..buang mse betul..

IBU PUSPITA berkata...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI