Isnin, 9 Mac 2015

SAMAN 500 JUTA HADIAH DARI SOGO UNTUK PKR

Pihak pengurusan SOGO nampaknya dah hilang sabar dengan PKR yang kerap kali mengadakan himpunan di hadapan bangunan pasaraya mereka.


Pihak pengurusan SOGO menganggarkan kerugian sebanyak RM 500 ribu pada 7hb ekoran himpunan yang diadakan oleh penyokong PKR yang kononnya hendak membebaskan Anwar Ibrahim.

Agaknya sekarang baru PKR sedar bahawa kegiatan mereka selama ni yang menyusahkan rakyat serta para peniaga di sekitar Kuala Lumpur membawa padah.

Mungkin selama ini juga pihak pengurusan SOGO tidak mengambil apa apa tindakan tetapi tahap kesabaran juga ada hadnya.

Dah la himpunan baru baru ni tak dapat sambutan dan dikhabarkan sekitar 800 orang sahaja yang hadir lepas tu kena saman pulak sampai setengah billion ringgit.

Agak agaknya la, siapa yang nak tanggung semua tu atau PKR akan menerima pembiayaan dari mana mana pihak yang menyokong perjuangan mereka.

Jadi kita sama sama nantikan apa akan berlaku, adakah nanti PKR akan mengadakan pula himpunan membantah saman yang dikemukakan oleh pihak pengurisan SOGO?



2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Yang untung lawyer2 depa juga. Duit party la yg bayor, ramai loyar loyar burok dalam parti tu bole cari makan.....

Unknown berkata...

Mampus semua kau orang binatang PKR Perhimpunan Kebodohan Rakyat, kerana sedikit wang ringgit yang dibayar,

bapak Ketum Homo PKR dan ibu kicap cap kipas kena bayar loyar mereka yang cari duit haram dan duit dari nafas busuk mereka!!!