Jumaat, 6 Mac 2015

@SPRMMalaysia KES KDN !! JAWAPAN JUMUD DARI PEMBACA YANG NAMPAKNYA DAH MULA MARAH @zahid_hamidi @NajibRazak

Nampaknya ada yang mula marah bila Sangkakala buat persoalan demi persoalan tentang Datuk Awang Din yang nampaknya macam ada yang tak kena apabila meluluskan projek keselamatan maritim kepada 2 buah syarikat.


Dalam komen yang Sangkakala screenshot seperti diatas, ada komen dari pembaca yang nampaknya tak matang dan tak tau isu.

Baca DISINI..

Sangkakala tidak mempersoal syarikat apa yang nak dianugerahkan dengan projek, tetapi biarlah ianya berkesesuaian dan nampak lebih telus dan bukannya mengambil syarikat yang tiada pengalaman untuk diberikan projek.

Tentang kerajaan nak membantu syarikat bumiputera bagi Sangkakala amatlah bagus memandangkan ianya untuk mengukuhkan ekonomi tapi jangan le pulak diberi pada syarikat yang tidak aktif dalam perniagaan dan Sangkakala lihat seperti tidak berpengalaman.

Jika hendak membantu sekali pun, bantulah syarikat yang ada kemampuan dalam bidang yang di berikan sebab ini melibatkan keselamatan.

Dalam kes ini, kedua dua buah syarikat ini perlu disiasat sama ada ianya melibatkan rasuah dan salah guna kuasa.



1 ulasan:

Unknown berkata...

Salam Tiada Nama .. Sangkakalajari9 bukan dengki .. klau TN baca semua artikel beliau ... Sangkakalajari 9 bersikap neutral. Bukankah lebihbaik menegur dan menyiasat jika melibatkan kepentingan apatah lg keselamatan negara.