Sabtu, 7 Mac 2015

BILA TERDESAK !! PENGIKUT PKR AKAN LAKUKAN APA SAHAJA @NajibRazak

Nampak sangat puak PKR ni akan lakukan apa sahaja demi untuk mencapai maksud termasuklah menjilat semula ludah kahak hijau yang pernah mereka luahkan.


Dalam himpunan tadi di Kuala Lumpur, nampaknya ada pengikut PKR yang membawa sepanduk kononnya meminta Tun Mahathir untuk sama berkompromi dengan mereka bagi membebaskan Anwar.

Bukan ke dulu puak puak ni pernah memberi gelaran seperti MahaFiraun dan sebagainya kepada Tun Mahathir kerana kononnya Tun Mahathir yang memenjarakan Anwar setelah didapati bersalah dalam penyalah gunaan kuasa?

Tapi kini mereka berhajat pula untuk bersama sama dengan Tun Mahathir setelah pelbagai tohmahan dilemparkan terhadap lagenda politik tersebut.

Pengikut PKR ni tak tau malu agaknya sampai nak minta Tun Mahathir berkompromi dengan mereka dan kita semua tahu bahawa Tun Mahathir lebih suka menegur kepimpinan serta kerajaan jika ada yang dilihat tidak kena pada mata beliau namun untuk menghancurkan sebuah negara yang dibangunkan atas usaha perahan akal, tak mungkin sama sekali.

Jadi kepada para pengikut PKR, mimpi tu boleh, tapi jangan mimpi di siang hari.



1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tinggi angan2 puak niey..ada hati nk TUN M..join dorang..Nmpk sgt dlm PR xde org cerdik..hihihi..x malu..da ludah jilat balik...dalam PR xde yg lebih layak ke?.or da saling x mempercayai lagi?..lawak2..