Isnin, 23 Mac 2015

BILA TERANCAM BARU MENYESAL !!! ALASAN BASI DIGUNAKAN SEMULA

Pengacara BFM Radio yang menjadi bahan kritikan apabila mengeluarkan video menghina hudud di Kelantan tampil kononnya menyesal dan tidak bermaksud menghina agama Islam.


Untuk makluman Aisyah, rasanya alasan bodoh ni tak payah bagi la terutama sekali bila dah terima ugutan bunuh, bakar, rogol dan sebagainya baru nak kata menyesal.

Masa nak buat video tu takde pulak terfikir azab yang bakal di terima di akhirat kelak dengan hinaan mengatakan hudud tak mampu mengisi periuk nasi, tapi lebih risau dengan hinaan dan azab di dunia.

Kononnya video tersebut ditujukan kepada ahli politik di Kelantan, tapi kenapa ianya dibuat? Adakah ianya bertujuan untuk mengatakan bahawa hudud itu tidak bagus atau sengaja nak menampakkan bahawa hudud itu teruk?

Permohonan maaf tidak mencukupi untuk membuatkan rakyat Malaysia khususnya yang beragama Islam melupakan apa yang telah dilakukan oleh Aisyah dan bagi Sangkakala ada kemungkinan segala ugutan yang dikatakan adalah ciptaan Aisyah sendiri untuk mempopularkan diri sendiri.



3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

STYLE DAP.
STYLE CHINESE CHAUVINIS.
KAN KAUM KERABAT DAP...... DAP KAN BAIK UNTUK MALAYU.
MALAI SI........... SIAPA CAKAP ?

IBU PUSPITA berkata...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

Kirk Hammet berkata...

Woi Indon BANGSAT! Sedarlah yang rakyat Malaysia bukan la BODOH macam majoriti rakyat Indognesialan! Rakyat Malaysia tidakla kebulur macam Indon sialan yang laparkan duit sehingga cenderung mengamal kerja syrik. Kalau setakat temberang Indon sial yang tak berpendidikan, semua tu tak laku kat Malaysia. Kaah kah kah..