Khamis, 25 Oktober 2012

BLOGGER TUA KECUT PERUT

Setiausaha Umno bahagian Bandar Tun Razak, Abdul Zaharin Mohd Yasin yang juga penulis laman blog sangkelembai membuat permohonan maaf secara terbuka kepada Konsul Kehormat Mongolia di Malaysia Datuk Syed Abdul Rahman Alhabshi di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur kerana mengeluarkan kenyataan fitnah di laman Facebook.
    
Abdul Zaharin membacakan kenyataan permohonan maafnya semalam di hadapan Hakim Datuk Lau Bee Lan dengan disaksikan Syed Abdul Rahman dan peguam masing-masing.
    
Pada 20 Ogos 2010 Syed Abdul Rahman memfailkan saman fitnah berjumlah RM10 juta terhadap Abdul Zaharin dan memohon injuksi menghalang menerbitkan kata-kata fitnah tersebut.
    
Sementara itu, peguam Datuk Jahaberdeen Mohamed Yunoos yang mewakili Syed Abdul Rahman ketika dihubungi pemberita berkata Hakim Lau telah membatalkan saman tersebut susulan permohonan maaf itu.

Zaharin juga pernah menimbulkan konroversi apabila mengeluarkan kenyataan didalam laman facebook semasa himpunan bersih 3.0 yang mana beliau mengatakan bahawa terdapat ramai anggota polis dari cawangan khas terbabit dalam himpunan tersebut.

Nampaknya blogger tua ni dah kecut perut apabila beliau merasakan tidak lagi boleh cari makan dalam UMNO diatas apa yang beliau telah lakukan.

Sangkakala nasihatkan beliau agar berhentilah dari melakukan kerja kerja bodoh seperti itu dan yang paling penting, bawa bawa bertaubat, kerana apa? Dia sendiri perlu ingat dan tahu apa yang beliau telah lakukan selama ini.


Psss..badan dah bau tanah bro..takut tak sempat nanti
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Tiada ulasan: