Selasa, 26 Mac 2013

#TukarKelantan #BoLaWeii #GelombangMerah TANAH RAKYAT KELANTAN HILANG @tunfaisal

Seluas 378.8 hektar tanah milik rakyat di kelantan telah dirampas oleh kerajaan negeri itu dan dijual kepada syarikat swasta, adakah ini yang dikatakan negeri berkebajikan setelah ditukar nama oleh puak PAS sendiri yang sebelum ini cukup bangga dengan negara Islam mereka?

Jelas kerajaan Kelantan kerana mahukan kuasa merka sanggup untuk menjual tanah kepada DAP bahkan mereka memberikan sahaja tanah tanah tersebut kepad peimpin DAP demi untuk mendapat kuasa memerintah.


KLIK GAMBAR UNTUK VIDEO

 Adakah ini kerajaan yang menjadi kebanggaan rakyat Kelantan? Sanggup untuk memberikan tanah kepada orang luar berbanding dari rakyat sendiri?


Tambahan pula tanah tersebut dianugerahkan kepada orang bukan melayu dari negeri lain, namun kerana berkehendakkan kuasa maka ianya tidak menjadi masalah kepada kerajaan Kelantan asalkan PAS boleh memerintah.

Tidakkah mereka ini terfikir bahawa tanah tanah tersebut adalah milik kepada rakyat Kelantan dan mereka (PAS) diberi mandat untuk memegang amanah menjaga tanah tersebut tersebut, namun ianya dilihat hanya sia sia.

Selama bertahun tahun malah puluhan tahun rakyat Kelantan dibohongi oleh kerajaan PAS Kelantan dengan mengatakan bahawa mereka telus dalam pentadbiran dan mereka tidak akan melakukan sesuatu yang diluar landasan agama kononnya.

Sudah sudahlah tu, jangan lagi diberi mereka ini untuk memerintah, kelak seluruh tanah di Kelantan akan dimiliki oleh orang luar ataupun kroni kroni mereka.

Mahu bukti lagi tentang tanah di Kelantan? Sila klik DISINI