Isnin, 30 Jun 2014

APA LAGI ROSMAH MANSOR DENGAN NAJIB NI ?? TAK SUDAH SUDAH !!!

Nampak gayanya Datin Seri Rosmah Mansur tak pernah serik apabila seringkali difitnah dihina dan dicerca dan sikap seperti itulah yang membuatkan kebanyakan atau majoriti pemimpin pembangkang serta sibertrooper mereka akan menyerang Datin Seri Rosmah tidak berhenti seperti tiada kesudahan.


Sifat keibuan pula jelas terpancar di wajah beliau dan beberapa kejadian yang mengusik jiwa telah berjaya menambat hati isteri Perdana Menteri ini untuk turut sama memberikan bantuan tidak kira dari apa bentuk sekali pun.

Baru baru ini negara di gemparkan dengab keadaan seorang OKU yang dikurung di rumahnya berseorangan tanpa berteman serta dalam keadaan yang amat daif.

Remaja yang bernama Firdaus tersebut telah mencuri tumpuan isteri Perdana Menteri dan beliau bersama sama dengan ahli BAKTI telah pergi ke hospital Tuanku Ja'afar Seremban bagi melihat sendiri keadaan adik Firdaus dan beliau dikatakan meluangkan masa yang agak lama memerhatikan Firdaus serta bermain main dengan remaja malang tersebut.

Berita lanjut DISINI..

Ini juga membuatkan pembangkang tidak senang duduk tambahan pula Perdana Menteri sendiri baru baru ini melakukan perkara sama tetapi dengan melawat Presiden PAS yang kini berada di IJN untuk rawatan dan beliau dalam akaun facebook nya meminta agar seluruh rakyat Malaysia berdoa agar Haji Hadi Awang akan sembuh secepat mungkin.


Kerana perkara perkara seperti inilah kepimpinan pembangkang merasa amat tidak selesa dengan komitmen yang ditunjukkan oleh Perdana Menteri dan Isteri beliau dalam melayani setiap permasalahan rakyat.


Tiada ulasan: