Sabtu, 18 Februari 2012

PENDUDUK PEKAN MARAH ANWAR PUNCA KESESAKKAN JALANRAYA

Malaysiakini hari ini melaporkan bahawa semalam berlaku kesesakan jalanraya apabila Anwar Ibrahim mengadakan ceramah di Pekan Pahang.

Protal itu juga melaporkan bahawa kesesakan bermula apabila orang ramai yang ingin mendengar ceramah Anwar semalam berpusu-pusu ke Ibu Pejabat PAS Pekan.

Sangkakala telah berhubung dengan seorang rakan di Pekan dan beliau mengesahkan terjadi kesesakan lalulitas hampir 5km.

Tetapi menurut kawan Sangkakala, kesesakkan itu buka berpunca kerana terlalu ramai orang yang datang, tetapi ianya adalah disebabkan kenderaan mereka yang hadir tidak diletakkan dengan betul dan tersusun. Rakan Sangkakala yang kebetulan lalu disitu sempat juga mendengar beberapa orang pemandu memaki hamun ceramah tersebut kerana dikatakan menyusahkan orang ramai serta pengguna jalanraya.

Kebetulan pula kawan Sangkakala itu adalah seorang pegawai keselamatan, beliau juga berkata bahawa semasa memohon permit untuk mengadakan ceramah, pihak Pakatan Rakyat berjanji akan menyediakan anggota untuk menyelesaikan masalah tempat meletak kenderaan dan mereka juga berjanji bahawa tiada kesesakan jalanraya akan berlaku.

Sekarang bagaimana pula? Memang Pakatan Rakyat ini selalu akan membohong dan menipu serta tidak bertanggungjawab dengan apa yang nereka lakukan atau perkatakan, tidak kira dari peringkat pemimpin hinggalah pengikut.

Sedar-sedarlah wahai pengikut Pakatan Rakyat , PR itu Israel Anwar itu Yahudi.

Tiada ulasan: