Sabtu, 18 Februari 2012

ELIZABETH WONG LETAK JAWATAN

Ustazah PR Letak Jawatan, Jangan Kata Kompirasi UMNO

Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Bukit Lanjan, Elizabeth Wong mengumumkan perletakan jawatan sebagai ADUN dan juga Exco Kerajaan Negeri Selangor serta-merta berikutan pengakuan oleh Helmi (bekas teman lelaki beliau) terhadap gambar bogelnya yang telah tersebar luas.

Helmi yang di tangkap oleh pihak emigration Indonesia baru-baru ini mengakui bahawa beliau mengambil gambar tersebut untuk simpanan peribadi beliau, walau bagaimana pun telefon bimbit yang digunakan sebagai kamera itu telah tercicir dan bermulalah penyebaran gambar tersebut.

Dilaporkan bahawa kekecuhan timbul dalam sidang media yang diadakan apabila penyokong Elizabeth bertindak berang dengan menjerit dan marah sambil mempersoalkan kenapa ADUN pilihan mereka ini terpaksa meletak jawatan. Mereka juga berkata bahawa Nik Aziz juga telah menyatakan bahawa Eli Wong tidak bersalah.

Sehubungan dengan itu, Setiausaha Agung Barisan Nasional (BN) Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor memberi amaran kepada pihak pembangkang jangan cuba menuduh BN terlibat dalam hal tersebut. Katanya insiden yang berlaku ke atas Elizabeth adalah masalah peribadi dan dalam hal dalaman Parti Keadilan Rakyat (PKR) yang dianggotai olehnya dan tiada ada kena mengena dengan orang lain.

Psssstt.. Biasanya puak-puak haram ini, apa sahaja yang terjadi yang tidak elok kepada mereka akan dikatakan konspirasi

Tiada ulasan: