Khamis, 1 Januari 2015

AHLI PARLIMEN HILANG SEMASA MUSIBAH BANJIR

Nampak sangat sikap tak bertanggungjawab Ahli Parlimen dari PAS yang menghilangkan diri semasa musibah banjir melanda kawasan Kuala Krai baru baru ni.


YB Dr Hatta Ramli dikatakan langsung tidak meperlihatkan kelibat diri membantu mangsa mangsa banjir dan dikatakan hilang terus tanpa dapat dikesan.

Sebagai seorang pemimpin rasanya sikap sebegini memang langsung tidak menunjukkan bahawa Dr Hatta adalah seorang pemimpin yang boleh diharap jika berlaku satu satu bencana.

Kalau setakat nak jadi ahli parlimen kemudian tak mahu memberikan bantuan semasa musibah, Sangkakala rasa semua orang mampu.

Jadi kepada rakyat di Kuala Krai, untuk memilih pemimpin dimasa hadapan, carilah mereka yang mampu untuk menggalas tanggungjawab dan bukan hanya memilih dikalangan mereka yang mampu menghafal beberapa potong ayat AlQuran untuk mengaburi mata pengundi.



3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Dia ada bersama dan berselimut dgn isterinya .
Inilah Wakil Rakyat yang makan gaji haram.
Parti Pak Lebai yang banyak tipu rakyat.

Tanpa Nama berkata...

Tak terkejut pun....orang kafir memang macam tu.

Tak salah kalau saya anggarkan lebih 50% pemimpin2 dan wakil2 PAS adalah KAFIR!!!!

Kalau PASMA, 100% KAFIR!

Tanpa Nama berkata...

Wei.. tugas bantu mangsa banjir tak ada dalam Buku Jingga! Kalau berenang kuak dada atas katil boleh la.. sbb nak mencontohi amalan pemimpin-pemimpin tersohor Pakatan.