Isnin, 26 Januari 2015

ADUN TAMAN MEDAN BIARKAN RAKYAT DALAM KEADAAN JIJIK

Gambar gambar ni Sangkakala dapat dari dalam akaun facebook seorang rakan yang mengatakan bahawa kejadian di Jalan Medan Taman Medan ini telah berlanjutan hingga bertahun tahun namun tidak ada tindakan oleh mana mana pihak termasuk ADUN Kawasan Taman Medan, YB Haniza Talha.




Mainhole pembentungan ini telah melimpahkan air najis dan mengeluarkan bau yang memualkan dan ianya dikatakan telah bertahun dibiarkan.

Apa jadi dengan Haniza Talha?? Kemana pula ADUN dari PKR ni menghilangkan diri?? 

Kenapa dibiarkan penduduk terlibat dalam permasaalahan seperti ini dan bagi Sangkakala, peningkatan kes denggi di Selangor semuanya berpunca dari kes kes sebegini yang dipandang ringan oleh ADUN ADUN dari PR.

Cuba bayangkan bagai mana rakyat di kawasan flat 4 tingkat jalan Medan ini menghadapi permasaalahan seperti ini setiap hari? 

Jangan lah bila masa nak mengundi maka mulalah berduyun duyun turun mengatakan bahawa mereka akan membela rakyat dan mengatakan bahawa kerajaan pusat kejam dan tidak pedulikan rakyat sedangkan perlakuan mereka (PR) jauh lebih teruk dalam menangani permasaalahan rakyat.



Tiada ulasan: