Khamis, 1 Januari 2015

#bangang MP PANDAN TUNJUK KEBODOHAN TAHAP MAKSIMA

Cukup cukup le Rafizi Ramli, kalau ye pun diri tu bodoh, jangan le tunjuk kebodohan ti sampau ke tahap melampau lampau sangat sampai orang tengok pun geli geleman.


Kerajaan telah memutuskan bahawa hari ini harga minyak diseluruh negara dikurang kepada RM 1.93 seliter bagi minyak RON 95, RM 2.13 bagi RON 97 dan RM 1.96 seliter bagi minyak diesel

Tapi oleh kerana hendak menampakkan bahawa kerajaan Barisan Nasional itu salah, maka anjing belaan PKR ni menyalak mengalahkan anjing ternampak hantu kononnya harga minyak tersebut boleh.diturunkan lagi.

Woii bangang!!! Kamu ingat minyak tu proses belakang rumah ayah ko ye? Tak payah nak gunakan kos memproses minyak? Lain le kalau macam minya yang ditemui di Kelantan oleh dua tiga orang pakar minyak tempoh hari, yang mana minyak dari dalam telaga terus boleh masuk dalam tangki minyak kenderaan.

Agaknya dimana le mak ayah Rafizi ni hantar dia belajar sampai jadi bingai macam ni sekali.

Dulu kerja dengan petronas dengar kata kena buang dan dengan hanya berbekalkan prestasi buruk dalam petronas dah mula nak cerita pasal harga minyak dunia?

Kalau dah handal sangat, Sangkakala cadangkan supaya harga minyak kenderaan di Selangor, Pulau Pinang dan Kelantan mengikut harga yang dicadangkan oleh si sotong PKR ni dan kita tengok apa nak jadi.



2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Si pondan ni dah kena pukau dengan batang bengkok Al Juburi masa zaman sekolah dia...tu lah terus jadi bodoh sampai tahap biul. Sudah terbukti hubungan pondan ni dan pondan tua Al Juburi goes back to zaman persekolahan beliau. Seperti kita semua sedia maklum, Al Juburi sentiasa dikelilingi oleh budak2 pondan. Tak kira la, pelajar ke, driver ke, setiausaha ke, penolong peribadi ke, adik2 angkat ke, etc etc.
Entah2 scholarship yang si rapussy dapat pun bukan sebab dia tu pandai sangat, tapi sebab si al Juburi, sebagai Menteri masa tu, sudah syiok dengan lubang taik dia!!
Hasilnya, tercipta lah BODOH BANGGANG macam Rapussy PONDAN ni!

yusri hashim berkata...

UMNO tidak disokong melainkan oleh bangsa bangsa yg bebal ,biul lagi tolol siul.