live streaming / siaran langsung

Sabtu, 30 Jun 2012

KISAH HIDUP ARTIS YANG MASUK PAS

Hairie Othman, pelakon filem Leftenan Adnan pernah di tangkap khalwat di Langkawi pada tahun 2006 bersama -sama pasangan beliau yang berumur 24 tahun pada ketika itu, turut di tangkap pada malam yang sama ialah rakan seperjuangan Hairie yang tak perlu Sangkakala sebutkan disini.

Untuk mengetahui kisah lanjut berkenaan cerita ini sila <klik>

Pada tahun 2010, terkeluar pula gambar-gambar seperti ini menghiasi kehidupan penuh glamor pelakon inj, untuk malumat lanjut sila klik pada gambar dibawah




Jadi kemasukan Hairie kedalam PAS adalah untuk mencari jalan pintas ke syurga, mungkin untuk menghapus dosa-dosa beliau selama ini yang beliau sendiri rasakan tidak cukup dengan hanya solat sunat taubat.

Abby Abadi yang dulunya pernah menjadi seorang penyanyi dalam kumpulan Elite dan kemudia berjinak-jinak dalam bidang lakonan juga mempunyai dosa yang boleh dikatakan besar juga kalau mengikut hukum islam.

Mari kita tonton kedua-dua klip video ni, tengok sampai habis tau.


 Ini satu lagi video yang anda perlu tonton, ini pun tonton sampai habis, jangan separuh jalan.


Jadi apa pandangan anda setelah melihat semua yang diatas? Apakah besar kemungkinan mereka berdua ini cuba untuk menghapus dosa-dosa yang telah mereka lakukan selama ini?

Fikir-fikirkanlah..

Opsss.. ni Sangkakala terjumpa satu lagi pulak, video Aishah semasa menjadi penyanyi dulu sila klik gambar ye..tengok sampai habis juga tau, ini bukan edit ok.


Hebat-hebat bukan penceramah-penceramah PAS yang ada sekarang ni, masuk PAS je dah boleh cerita tentang kebaikan dan keburukan orang lain.

Tahniah PAS dan para pengikutnya.

12 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tu kisah lama dulu zaman tgh jahil,sepatutnye kita sokong dia nak berubah kearah kebaikan bukan korek balik kisah2 silam dia org..memang mangkuk org umnQ ni..org nak berubah baik pon salah...patut la pucuk pimpinannye suka k pop dan poco2

Tanpa Nama berkata...

NAK BERUBAH TAK PERLU NAK CERITA TENTANG KEBURUKKAN ORANG LAIN..BERUBAH TAKYAH NAK TUNJUK2 BANGANGNYER TANPA NAMA 11:44 PTG 30 JUN 2012 APASAL MASUK PAS DAH KIRA BAIK KER...PARTI YANG MASIH SEKARANG TIDAK SUKA MENYATUKAN ORANG ISLAM DI MALAYSIA NI...

Tanpa Nama berkata...

sial lah ko ni...kalau berubah masuk UMNO mesti kau orang tak kata mcm2....perangai mcm musibat lah korang ni...

Tanpa Nama berkata...

OOO..baru aku tau, nak bertaubat kena masuk PAS jumpa Tok Gundu minta lesen, naik pentas ceramah carut orang lain..gitu rupanya...

Terima kasih teman2 agama PAS sekalian, kini aku insaf.. tidak akan undi PAS lagi sampai aku mati.

Tanpa Nama berkata...

nak berubah tak semestinya masuk mana2 parti politik.

Tanpa Nama berkata...

x semestinya masuk Pas masuk syurga dan masuk umno masuk negara....apalah slogan pas ni mcm mana pas boleh arah begitu ...itu semua hanya Allah yng maha mengetahui

Tanpa Nama berkata...

Bila masa ntah PAS claim masuk PAS masuk syurga. tp biasa la kan, style umno, dgr tak habis, baca pun tak habis.. tup-tup buat fitnah.

Ahmad Putra berkata...

Pelik kan. Insaf je masuk PAS. Kalo nk berfoya2 lagi masuk UMNO.

Tanpa Nama berkata...

Bodohnya mentaliti Anon 11.44 & 8.21.

Tu tandanya belajar tak habis lagi, tapi berlagak bijak?. Kalau dah bodoh biol mengaku sahajalah. Tak payah nak kata diritu islamik.

Anon 11.44, kalau dulu jahil sekarang dah bertaubat, cuba ko terangkan mangkok2 tu ko rasa bertaubat ker?. Cuba ko cerita sikit apa taubat yg cuba dia org buat?. Apa dengan pakai kopiah & tudung dah kira taubat?...ko pakai syariat mana?..Yahudi pun pakai kopiah beb, ramai yang berpurdah kat arab tu tapi kristian?..ko sedar ke tidak?...jgn jadi jahil ler. Ko duduk kat bumi Malaysia setakat dalam tempurung jer yang ko tahu. Org yg bertaubat tak akan memaki menuduh dan mencerca orang. Untuk tujuan apa semua itu kalau benar2 diri bertaubat?. Semua tu tidak lain dan tidak bukan adalah utk mencari makan. Ko baca tak apa yg hairie ulas baru ni...boleh ker UMNO bayar ribu riban pada dia utk ceramah?..tu apa cerita tu?...so jgn buat lawak bodoh lah. Apa yg ko nak pertahankan?...bangang....

ANON 8.21
Memang ler PAS tak kata masuk PAS auto masuk syurga, tapi hakikatnya itulah yang cuba dibobrokkan oleh pemimpin kamu. Kiasan terlalu tebal,dah banyak perkara2 yg bertentangan dengan agama dilakukan demi kepentingan politik.
Islam dan politik mmg tidak boleh dipisahkan, tapi disebabkan politik melebihi agama itu sendiri maka ianya dah menjadi bubur lambuk. Jangan ko kata ko tak sedar semua ni. Tapi disebabkan puak2 PAS ni adalah TOTOK dan BUTA maka semuanya dihalalkan.

Apa kuasa yang ada pada para ULAMA yg korang bangakan tu???...Ulama tikus kan...Bila berhadapan dgn UMNO/BN bergegar bumi bercerita pasal islam, pertahankan islam?..apa benda yg UMNO/BN buat yang boleh mendatangkan kemudaratan tentang islam???...Nak cerita pasal BN maka gejala sosial berlaku?..cuba celik mata, lihat di Kelantan, berpuluh tahun memerintah adakah rakyatnya warak belaka?...lagi teruk ada la...
Kenapa ianya berlaku..tepuk punggung tanya diri sendiri nak berak atau tidak....bangang...

Tanpa Nama berkata...

Kita ni sama-sama Muslim tak payah burukkan sama-sama sendiri.. Jaga solat 5 waktu, amar makruf nahi mungkar insyaAllah akan dipermudahkan segala jalan.. Akhir zaman ni semua akan jadi kacau bilau, bukan Allah baru bagi peringatan sekarang tapi dan ribuan tahun sebelum wujud facebook lagi.. so dunia nak kiamat, jaga akhlaj tunaikan tanggjawab kita sebagai muslim sejati.. jangan jadikan politik menguasai kita, sbb politik menyebabkan Kerajaan Hebat Uthmaniyyah tumbang.. lagi2 Malaysia hanya kerdil di dunia ini.. Sama-sama doakan agar Iman kita kita utuh sehingga nafas di hujung halkum

Tanpa Nama berkata...

kalau nak insaf jumpa guru agama, belajar ilmu agama, bertaubat..
ini pergi ceramah pasal politik PAS buat apa?...
bagi ceramah ngalahkan ada PHD bab agama pulak tu...
hailaaa...

Tanpa Nama berkata...

orang dah berubah, dari jahil kearah kebaikan...kau tu tak bila nak bertaubat?