Selasa, 16 September 2014

SHILA AMZAH ARTIS YANG MUDAH LUPA DIRI #artis

Makin ramai dikalangan artis masa kininyang mula lupa diri apabila berada di kemunvak seolah olah mereka tidak lagi mampu untuk jatuh ketanah dalam keadaan cedera parah.

Itu juga yang berlaku kepada anak penyanyi dan usahawan terkenal ND Lala atau lebih tepat lagi Shila Amzah yang dilihat lupa siapa yang pernah menaikkan nama beliau di persada seni tanah air.


Walau pun kini dah agak popular sampai ke negara Cina, jangan le lupa jasa dan budi yanh dilakukan oleh orang tempatan khususnya para wartawan hiburannyang selama ini sentiasa memberikan sokongan dan dorongan.

Takkan kerana tidak hadir pada satu konsert maka pemberita atau wartawan ini terus di cop sebagai mereka yang tidak memberikan sokongan, matang la sikit kalau ye pun.


Apa yang diperkatakan oleh Shila Amzah telah mendapat perhatian seorang wartawan hiburan yang kemudiannya memberikan nasihat yang amat wajar kepada Shila diatas pengalaman beliau dalam industri seni tanah air yang melihat bahawa artis di Malaysia ni tak akan bertahan lama.


Jadi penjelasan wartawan ni pun Sangkakala ambil kira juga, kalau dah tak dimaklumkan, siapa yang tahu?

Lain kali Shila jangan le nak berlagak macam Menteri yang sentiasa diekori oleh wartawan, kalau dah agak nak publisiti dari wartawan hiburan jemput mereka datang dan jalinkan hubungan baik dengan mereka, baru le mudah nak minta tolong.




1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

pandai cakap cina, lama sikit berada kt nagara china, maka angkatlah puak2 cina tinggi-tinggi. akbar melayu tak membantu, akbar melayu tak follow bontot dia maka kasi hentam la akbar dan wartawan melayu. baru senang dan terkenal sikit dah nampak macam akan gemilang sampai mati. bukan nak menyumpah, saja nak tempah nahas dia ni. saja nak timbun pasir dalam periuk nasi sendiri. lantak kau la shila.....