Khamis, 11 September 2014

DULU DOA LAIN !!! SEKARANG DOA LAIN !!! LEPAS NI ??? #sultanmurka #langkahkajang

Bila diimbas kembali apa yang dilakukan oleh PAS jelas menunjukkan bahawa pemimpin Parti tersebut memang tidak mempunyai pendirian dan ada kemungkinan juga buta mata hati.

Kita pernah disajikan dengan berita doa kecelakaan oleh PAS terhadap UMNO satu masa dulu hingga ianya menjafi begitu populat di laman sosial terutamanya facebook dan sebagainya.

Doa 'KO BN' yang dipohon oleh para pengikut PAS jelas kini memakan diri kerana mereka dengan ikhlas memohon supaya parti yang mempunyai niat menjahanamkan negara akan hancur dengan kudrat Tuhan dan ianya dilihat dah terbalik kepada Parti mereka sendiri.


Setelah sekian lama PAS membenci UMNO hingga sanggup mendoakan perkara yang tidak baik terhadap UMNO dan kini mereka (PAS) dipermainkan oleh parti yang selama ini mengatakan bahawa mereka bersama sama dengan PAS.

Mungkin itu balasan Allah terhadap PAS yang selama ini begitu taksub mengatakan UMNO itu kafir dan sebagainya.


6 ulasan:

Awanama berkata...


Zaman firaun sudah berlalu, watak dan pemikiran firaun terus hidup menjadi ajaran dan ikutan manusia pas, pas terus menyerang dan bermusuhan dengan umno dari berbagai gerakan, sehingga dalam perkara-perkara beribadah pas tuduh umno pon kafir, janganlah lupakan khiamat pas. galakan berterusan memfitnah membenci tiada tolok bandingnya. macam perangai yahudi dengan islam. cuma pas belum ketahaf bunuh orang umno. memang amalan syaitan atau pas ini manusia jelmaan syaitan, pas doakan keburukan terhadap umno...pecah perutlah,,,buto matolah,,,jadi bodoo lah, umno koo lah - hari ini ALLah DAH JATUHKAN semua musibah kepada pas, pas terus tak sedar kerana mata dan otak berkarat dan tak berfungsi, yg dia nampak nak jadi raja di puterajaya..

Awanama berkata...

PAS ni jiwa kacau daaaa...kikikiki

Algojo berkata...

Nyawa umat Islam yang ko bunuh kat Memali tu ko kena la jawab sok...! Kah kah kah...

Awanama berkata...

Algojol hang duduk mana?

Algojo berkata...

Pemaju projek mewah di Danga Bay bercadang membina loji Najis di atas tapak seluas 18 ekar di Kg Pasir, Johor yang juga merupakan sebuah kampung Melayu yang mana penduduk biul disitu terkenal sebagai fix deposit & penyokong tegar UMNU tahap paria sengkek muka kelabu. Tidak mustahil pembinaan loji tersebut juga adalah merupakan satu penghargaan kepada penduduk setempat yang selama ini setia mejilat UMNU namun kali ini mereka telah membantah! Pulak dah....!!!! Kah kah kah

Awanama berkata...

RASUL S.A.W. MENGANJURKAN KITA UNTUK BERDOA PERKARA KEBAIKAN KEPADA SESAMA ISLAM... DAN BERKASIH SAYANG SERTA BERLEMAH LEMBUT SESAMA KITA. DAN BERSIKAP KERAS TERHADAP ORG KAFIR... ITULAH SEBABNYA JADI BEGINI...YA...ALLAH KAU BANTU LAH KAMI...KAU TAUTKAN LAH KASIH SAYANG ANTARA KAMI....AAMIEENNN...