Jumaat, 10 November 2017

@AzminAli TAKUT DENGAN AKHBAR BERBANDING RAKYAT @NajibRazak @zahid_hamidi @tunfaisal

Semalam keluar satu surat pekeliling yang meminta semua jabatan dan agensi serta anak syarikat kerajaan Negeri Selangor agar menghentikan langganan akhbar Utusan Malaysia dan Berita Harian.


Kerajaan Selangor hari ini nampaknya risau dengan fakta fakta yang dikeluarkan oleh Utusan kerana ianya akan memberikan maklumat tepat kepada penjawat awam serta kakitangan dibawah naungan kerajaan negeri pada hari ini.

Akhbar SelangorKini dibenarkan pula disebarkan di masjid masjid walaupun ianya mengandungi banyak berita berita berunsur fitnah serta mengganggu solat Jumaat.

Namun begitu, rakyat Selangor hari ini sudah mula membuka mata tentang kepincangan yang dilakukan oleh kerajaan negeri dibawah kepimpinan Azmin Ali.

Rakyat sebenarnya sudah muak dan jelak dengan segala pembohongan kerajaan negeri yang mengatakan bahawa mereka akan membela nasib rakyat namun ramai dikalangan mereka teraniaya.

Jadi walaupun akhbar Utusan dan Berita Harian dihentikan langganan, ianya takkan menghalang rakyat untuk mendapat maklumat tepat tentang kebajikan yang dilaksanakan oleh kerajaan Barisan Nasional.


Tiada ulasan: