Khamis, 23 November 2017

NA'UZUBILLAH !! AKIBAT DARIPADA KRISTIAN MENJADI KETUA !! AGAMA ISLAM DI PANDANG SEPI @NajibRazak @zahid_hamidi @tunfaisal

Keseluruhan umat Islam di dunia ini mengetahui bahawa orang Kristian memang sengaja untuk mencari sebab agar mereka boleh menidakkan kehadiran agama Islam.

Ini jelas berlaku di seantero dunia yang memperlihatkan begitu banyak kekangan untuk agama Islam itu di dakwahkan kepada masyarakat.

Tapi ini tidak berlaku di Malaysia yang mana agama Islam diangkat menjadi agama Persekutuan yang mana ianya boleh diamal dan di dakwahkan malah kerajaan juga dibenarkan untuk meberikan peruntukan bagi kerja kerja ibadat atau dakwah.

Namun begitu, nampak gayanya sudah ada permulaan untuk menghalang kemaraan agama Islam untuk diperkukuhkan dan ini berlaku di Negeri Selangor baru baru ini.

Speaker Dewan Undangan Negeri, Hannah Yeoh yang merupakan seorang pengikut Kristian tegar, telah menolak usul yang dibawa oleh ADUN BN berkenaan dengan memperkasakan mahkamah syariah di negeri tersebut.


Ini baru satu contoh kecil apabila puak puak pakatan yang diketuai oleh DAP mendapat kuasa dan cuba bayangkan apa akan berlaku jika mereka ini berjaya untuk memegang tampuk kerajaan pusat. Adakah mereka akan berlaku adil kepada agama Islam di Malaysia?

Fikir fikirkanlah, DAP sudah pasti tidak akan menyokong Melayu serta Islam, tapi masih ada lagi Melayu Islam yang cuba untuk bersekongkol dengan mereka hanya semata mata kerana kuasa.



Tiada ulasan: