Sabtu, 18 November 2017

TAK MENGAKU SALAH SENDIRI !! AKHIRNYA TUDUH ROS TAK BETUL !! @NajibRazak @zahid_hamidi @tunfaisal

Agaknya dah memang menjadi kelaziman dalam Pakatan apabila melakukan kesilapan maka akan ada orang lain atau pihak lain yang akan dikambing hitamkan.

PPBM baru baru ini ditegur oleh pihak ROS yang mengatakan bahawa parti berkenaan telah melanggar perlembagaan parti dah salah satu daripadanya adalah dengan mewujudkan sayap ARMADA yang mana ianya tidak terdapat dalam perlembagaan.


Pihak PPBM juga didapati gagal untuk melaksanakan mesyuarat agung kali pertama selepas parti itu ditubuhkan selama setahun sejak bulan september 2016.

Tapi macam biasa, PPBM mula menyalahkan ROS yang dikatakan tidak adil sedangkan sebelum menubuhkan parti PPBM sudah pasti semua undang undang ROS dan perlembagaan PPBM itu sendiri di selidik dengan teliti.

Sangkakala sebenarnya tak merasa hairan atau terkejut jika PPBM di haramkan kerana ianya diterajui oleh Tun Mahathir yang juga pernah membuatkan UMNO diharamkan satu masa dulu dan kini ianya berlaku pula dalam parti beliau sendiri.

Jadi disini kita sama sama tunggu apa cerita selanjutnya kisah PPBM, adakah mereka nanti akan layak untuk meletakkan calon dan bertanding dalam pilihanraya akan datang.

Tiada ulasan: