Isnin, 13 November 2017

MISI SELAMATKAN MALAYSIA ATAU SELAMATKAN KRONI ?? @NajibRazak @zahid_hamidi @tunfaisal

Sejak serangan Tun Mahathir terhadap Perdana Menteri, kita kerap kali disajikan dengan ayat Selamatkan Malaysia.

Namun dari apa yang berlaku, Tun Mahathir dilihat bikan secara jujur untuk menyelamatkan Malaysia tetapi Negarawan tersebut dilihat hanya berminat untuk menyelamatkan kroni kroni beliau yang semakin nazak.


Tun Mahathir juga kerap kali mempersoalkan tentang kehidupan mewah Najib Razak selaku Perdana Menteri hingga terlupa bahawa beliau juga mendapat kemudahan sama semasa menjawat jawatan berkenaan.

Namun kini selepas bersara daripada menjadi Perdana Menteri, kita dihidangkan pula dengan gambar gambar kehidupan mewah anak cucu Mahathir.

Adakah semua kemewahan ini datang secara bergolek atau ada sesuatu yang dilakukan oleh Tun Mahathir sewaktu beliau menjawat jawatan Perdana Menteri dulu.

Kehidupan Tun Mahathir sebelum menyertai politik hanyalah sebagai Doktor biasa dan kemudian menjawat pelabagai jawatan dalam kerajaan selepas menyertai arena politik tanah air.

Persoalannya, bagaimana Tun Mahathir boleh mengumpul kekayaan sebegitu rupa? Adakah benar seperti apa yang diungkapkan oleh Tun Mahathir sendiri iaitu GAYA HIDUP MEWAH PETUNJUK SESEORANG ITU RASUAH.

Adakah Tun Mahathir atau anak anak beliau mengamalkan rasuah hingga boleh bermewah mewah kini?


Tiada ulasan: