Khamis, 30 Mei 2013

ABBY ABADI KECEWA BUAT KALI YANG KEDUA

Dah lah masa PRU tak dapat jadi calon untuk jadi wakil rakyat, klai ni Abby Abadi kecewa sekalilagi apabila ustaz Azhar Idrus memilih anak dara sebagai pasangan hidup yang ke tiga.

Kesian pulak Sangkakala tengok si Abby kini yang ibarat orang gila talak, dalam instagram masukkan gambar gambar bersama Norman yang pernah dimaki oleh beliau di khalayak ramai satu masa dulu hingga kecoh satu Malaya.

Kenapa Abby tidak menjadi pilihan Ustaz Azhar Idrus sedangkan beliau kini sedang asyik memperkatakan tentang Islam dan mengherdik UMNO hingga sangguo mengatakan yang tidak tidak pada penyokong parti Melayu tersebut?

Mungkin Abby perlu kaji semula kenapa dan mengapa beliau tidak tersenarai sekalilagi sebagai calon iaitu calon isteri kepada Ustaz yang hebat berceramah didalam program agama dan juga youtube ni.

Pelik juga sedangkan dua dua sama hebat dah dalam memperkatakan tentang Islam, nak kata dah habis getah, nampak macam mantap lagi, mungkin madunya dah hahis kot sebab ustaz Azhar pun high taste juga, takkan nak ambil janda macam Abby kot.

Apa apa pun sabar je lah Abby, kot nanti boleh jadi macam bekas penyanyi Sahara Yaacob masa dalam kumpulan Al-Arqam dulu pun ok le juga sampai Sahara sendiri pernah mengaku macam jadi gundik dalam kumpulan tersebut.

Itu juga adalah nasib kepada orang yang dahulunya diketahui bagaimana perjalanan hidup mereka dan yang pastinya Ustaz Azhar sendiri lebih mengenali siapa Abby dan bagaimana kehidupan lampau beliau.