Jumaat, 24 Mei 2013

#505 PUTRAJAYA KECOH

Hari ni kecoh di Putrajaya dengan kehadiran ribuan belia untuk bersama sama dalam program karnival belia di Putrajaya yang bermula pada hari ini.

Pembangkang mesti panas giler bila tengok program yang dianjurkan oleh kerajaan Barisan Nasional masih mendapat sambutan para para belia yang hadir mencecah ribuan orang hingga pukul 12 tadi.

Pelbagai acara menarik yang disediakan disini membuatkan para belia tertarik hati untuk sama sama dalam program yang dianjurkan pada setiap tahun.

Tapi para belia yang hadir ke sini tidaklah macam para pengikut pakatan pembangkang yang melulu mengikut tak tentu kira.

Walaupun pembangkang mengatakan bahawa para belia kini banyak mengikut mereka menuntut pilihanraya bersih dan sebagainya, itu adalah omongan kosong yang mengelirukan rakyat.

Dengan kehadira program pada hari ini, jelas menunjukkan bahawa kerajaan Barisan Nasional masih mendapat tempat di hati golongan belia.

Tahniah Sangkakala ucapkan kepada kerajaan yang selalu mengambil berat pada belia tanah air dan Sangkakala amat yakin bahawa sokongan dari belia akan bertambah dari semasa ke semasa.



Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Tiada ulasan: