Jumaat, 12 Julai 2013

@NajibRazak ZAHARIN MAT YASIN MULUT MACAM JALANG

Ni ada sekor lagi mamat kaki pow wilayah The Mall yang tiba tiba masuk gelanggang walaupun tak tau cerita sebenar..alamak pakcik..umur tu dah bau tanah tak payah nak provoke orang lebih lebih sangat.

Rahsia kamu banyak yang orang tau..semua duk dalam poket je dan kalau nak di buka rasanya almarhum nanti semua karier yang ada.

Bukan orang tak kenal siapa Zaharin Mat Yasin yang selama ni duduk dekat The Mall mencari mangsa yang boleh disembelih sebagai kambing hitam.

Nak pertikai tentang sedikit pergeseran sampai kata hampir bertumbuk tu apa hal..mamat kelembai tua ni ada ke di tempat kejadian?

Lepas tu yang nak kata Perdana Menteri dan Ahmad Maslan pakai tak pakai Tun Faisal tu pulak kenapa? Ada masalah? Atau dah terasa diri tu tak digunapakai lagi oleh pemimpin untuk menulis.

Sangkakala nasihatkan pegi selesaikan dulu kes kes yang ada dan yang terbaru dulu kes mencabul kehormatan sampai kecoh satu bahagian.

Itu rupa UMNO nak pakai lagi? Sudah sudah lah Zaharin..tak payah nak menyibuk di alam maya lagi..rumah dah suruh pindah ke tanah wakaf..harap sedar sedarlah diri tu sikit okey.

Satu lagi sebelum Sangkakala terlupa..tak pegi ke mengadap Khalid Ibrahim? Kan kata baik sangat dengan dia sebab kamu bebas politik walaupun pernah memegang jawatan setiusaha UMNO bahagian satu masa dulu.

Mulut kena jaga la pakcik..sebab jangan nanti orang kata mulut macam p**i pulak nanti atau orang kata mulut macam jalang tua tak dapat pelanggan.



Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Tiada ulasan: