Rabu, 17 Julai 2013

BLOGGER PORNO DISOKONG MACAI PEMBANGKANG

Agak agak le kalau nak keluarkan posting dalam facebook tu..takkan orang dah hina agama Islam pun nak kata baik juga lepas tu cuba nak pusing kepada menyalahkan UMNO.


Agaknya pemilik akaun GE MY tu pun salah sorang Red Bean Army kot yang cuba nak menyokong apa yang dilakukan oleh pengikut mereka.

Tapi apa apa pun Sangkakala ucapkan tahniah kali ni pada Peguam Negara yang dah nampak agresif melakukan tindakan (walaupun belum)..sebab selama ni hanya amaran yang dikeluarkan tapi kali ni kenyataan tindakan pula yang keluar.

Mereka berdua ni memang patut dikenakan tindakan sewajarnya seperti mana yang disebut dalam parlimen siang tadi oleh Datuk Bung Mohtar Radin yang menyifatkan bahawa dua ekor musibat ini tidak akan menjadi contoh yang baik kepada belia dan remaja dalam negara kita.

Tapi nanti jangan pula bila mereka ni nak buat filem dibagi pulak dengan geran berjuta..baru le jadi macam si Namewee sial tu.

Jangan bagi muka..tangkap dan sumbat dalam penjara dan tadi juga dalam parlimen baru le Sangkakala dengar satu sokongan bernas yang dibuat oleh Anwar Ibrahim pasal mangkuk tingkat tak tau malu dua ekor musibat tu si alvin dan vivian iaitu kenakan tindakan sewajarnya.

Ingatkan si Anwar nak sokong pulak mangkuk mangkuk hayun tu supaya diberi keampunan..tapi sokongan tadi tu kira ok la..tak le bercanggah dengan kehendak rakyat Malaysia.














sila klik like dalam page facebook PRK Kuala Besut dengan melayari pautan ini https://www.facebook.com/1kualabesut