Jumaat, 19 Julai 2013

ABBY ABADI SOROK PERNIKAHAN ??? ADA YANG TAK KENA KE ???

Kejutan kepada semua rakyat Malaysia yang mengikuti perkembangan Ustazah segera Abby Abadi apabila dia mengaku bahawa telah bernikah dengan seorang lelaki dalam laman sosial instagram miliknya.

Bukan kejutan apa pun, cuma pelik tiba tiba je kata dah menikah, macam ada yang tak kena je, lepas tu pulak dia kata baru kenal lelaki tersebut selama 2 minggu.

Tapi apa yang lebih mengejutkan Sangkakala ialah, pengakuan rakan Sangkakala sendiri yang mengatakan bahawa beliau mengenali lelaki tersebut dan mendakwa bahawa itu adalah kawan beliau.

Sangkakala bertambah tertarik lagi apabila rakan Sangkakala mengatakan bahawa lelaki tersebut bernama Farhan dan berumur dalam 20an.

Wahh..kalau betul cerita rakan Sangkakala ni, nampaknya Abby dapat pucuk muda le pulak.

Menurut rakan Sangkakala Farhan atau Paan sebenarnya sudah mempunyai kekasih, sebab rakan Sangkakala pernah jumpa dan bersembang bersama sama dengan Paan dan kekasihnya di Danau Kota Kuala Lumpur, tapi nikah dengan Abby pulak, macam mana kekasih Paan?

Dan orang yang paling sedih sekali sudah tentulah ustaz ustaz PAS yang mengidamkan Abby untuk disunting sebagai suri kehidupan mereka.

Apa apa pun sabar le pak ustaz..ada rezeki lain lagi tu..haha..apa apa pun tahniah le pada Abby dan lepas ni jangan buka mulut luas luas sangat mengata orang itu dan ini sebab nanti tak sempat nak bermesra dengan suami.



Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Tiada ulasan: