Selasa, 28 Februari 2012

SERONOKNYA JADI PEMIMPIN PAKATAN RAKYAT

Kes khalwat Ustaz Badrol Amin bersama seorang wanita berstatus isteri orang sedang hangat diperkatakan sekarang ini.

Walau pun kes tersebut dinafikan oleh Ustaz Badrol Amin, tapi apa bila pejabat Menteri Besar Selangor memberikan cuti selama sebulan kepada beliau jelas menunjukkan bahawa memang beliau terbabit dalam kes tersebut.

Sangkakala percaya, sikit masa lagi pasti kepimpinan ulamak PAS akan mengeluarkan fathwa mereka yang mana mereka akan mengatakan bahawa Ustaz Badrol Amin tidak salah.

Sama juga seperti kes-kes serupa yang berlaku terhadap kepimpinan Pakatan Rakyat sebelum ini, dimana mengikut fahaman PAS mereka ini semua tidak bersalah dan ini semua adalah konspirasi UMNO.

Mungkin dalam kes Badrol Amin ini PAS akan mengatakan bahawa kepimpinan Pakatan Rakyat boleh menemui wanita tidak kira apa status mereka didalam bilik hotel walaupun jam sudah menunjukkan waktu tengah malam membawa ke subuh.

Alangkah seronoknya menjadi pemimpin Pakatan Rakyat, bila ditangkap khalwat boleh tuduh konspirasi parti lain demi untuk menutup kesalahan.

Kini mungkin ada sesetengah kita akan mengatakan Badrol Amin ini liabiliti terhadap Pakatan Rakyat, tetapi dalam masa yang sama, PAS akan mengangkat mereka ini menjadi idola.


Pssttt.. Seseorang idola Pakatan Rakyat akan bermula dengan kes khalwat.




Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Tiada ulasan: