Khamis, 23 Februari 2012

KECAM UMNO TAPI TIDAK ANWAR

Tuan Ibrahim Tuan Man (gambar) hari ini berkata didalam portal MalaysiaKini bahawa PAS mengecam UMNO yang dikatakan menjalankan hubungan perniagaan denga Israel sedangkan rejim Zionis itu berterusan membunuh rakyat Palestin.

Kenapa PAS perlu mengecam UMNO? Kenapa tidak kepada Anwar Ibrahim yang secara terang-terangan berkata bahawa beliau menyokong tindakan keselamatan Israel?

Sangkakala nampak PAS lebih takut kepada Anwar mungkin kerana beliau mempunyai kemahiran dalam menipu serta membohon kepimpinan PAS tambahan pula apabila Anwar Ibrahim berjumpa dengan Nik Aziz kelmarin.

Kecaman ini bermula akibat dari kemasukan dua buah kapal yang didakwa kepunyaan Israel ke pelabuhan Klang baru-baru ini.

Apa yang menghairankan PAS terus-terusan mengatakan bahawa kemasukan kapal ini berhubung kait dengan hubungan perniagaan. Sedangkan hubungan diantara Anwar dengan Israel tetap disembunyikan oleh PAS.

Sebagai contoh, tak berapa lama dahulu ada didedahkan akaun simpanan keluarga Anwar yang bernilai jutaan dollar di bank Israel. Kenapa itu tidak di jadikan kayu pengukur siapa yang bekerjasama dengan negara haram tersebut?

Nampaknya PAS masih lagi tidak matang dalam perjalanan politik. Yang nyata disembunyikan dan yang tidak wujud di keluarkan demi untuk menyelamatkan Imam Mahdi mereka itu.

Nasihat Sangkakala begini, jika hendak mengecam sesuatu tindakan, kajilah dulu sebaik mungkin, jangan sampai nanti kita telanjang sendiri tanpa kita sedari.

Tiada ulasan: