Selasa, 28 Februari 2012

BILA DAH SANGKUT NAMA TENGKU MAHKOTA PUN TERBABIT

Hari ini didalam portal Malaysiakini ada tertulis bahawa ustaz Badrol Amin menyatakan bahawa Tengku Mahkota Pahang kemungkinan akan turut campur tangan dalam kes khalwat beliau.

Sampai ke Tengku Mahkota pun puak Pakatan Rakyat ni nak heret sekali bila depa buat salah? Tak patut begitu rasanya.

Beliau juga berkata Tengku Mahkota Pahang itu telah menghantar wakil untuk bertemu dengan beliau dan kemungkinan Tengku Mahkota pula berjumpa dengan beliau adalah tinggi. Ini semua berikutan Tengku Mahkota Pahang itu amat mengenali beliau secara peribadi.

Sangkakala yakin dan percaya bahawa Tengku Mahkota Pahang amat perihatin dan seorang anak Raja berjiwa rakyat. Dan Sangkakala juga ada sedikit kepercayaan bahawa Tengku Mahkota menghantar wakil untuk berjumpa dengan Badrol dalam kes khalwat ini.

Tetapi harus juga di ingat kemungkinan besar juga Tengku Mahkota berasa amat dukacita apa bila Badrol yang mendakwa dirinya amat dikenali oleh Tengku Mahkota secara peribadi di tangkap khalwat bersama isteri orang dan ianya pula berlaku di dalam negeri baginda sendiri. Tidak juga mustahil Tengku Mahkota Pahang itu murka terhadap Badrol Amin kerana telah mencemar nama baik negeri baginda yang amn dan makmur.

Sangkakala rasa ini semua hanya lakonan dari Badrol Amin yang cuba menutup kesalahan beliau dengan cara mengheret semua yang ada demi untuk menyelamatkan diri..

Tiada ulasan: