Sabtu, 18 Februari 2012

PAS TAK MAHU RAKYAT MALAYSIA SENANG

Tuan Ibrahim Tuan Man kini sibuk menjalankan ceramah di seluruh negara dengan mengatakan kerajaan BN tidak adil kepada peruncit apa bila kerajaan telah membuka rangkaian kedai 1Malaysia yang terbukti lebih murah dan berkualiti sama seperti produk-produk yang ada di kedai runcit biasa.

Memang agaknya pemimpin PAS tidak suka jika rakyat mendapat faedah dengan apa yang dilakukan oleh kerajaan. Kertajaan BN membuka kedai 1Malaysia dengan harapan agar rakyat dapat berjimat dalam perbelanjaan harian.

Ini juga menunjukkan bahawa kerajaan sedar akan peningkatan taraf kehidupan terutama di bandar-bandar yang mana kos sara hidup semakin meningkat, apatah lagi jika mereka mempunyai keluarga besar dan hidup di bandar-bandar besar seperti Kuala Lumpur.

Tentang dakwaan PAS bahawa kedai rakyat 1Malaysia ini menguntungkan MyDin semata-mata adalah tidak berasas, kerajaan sudah memberi tahu kepada semua rakyat Malaysia, sesiapa yang berminat untuk membuka rangkaian kedai rakyat 1Malaysia boleh mengemukakan permohonan.

Dalam situasi ini, Sangkakala nampak PAS cuba untuk mengelirukan rakyat dan sedang sedaya upaya untuk menggagalkan usaha kerajaan dalam membantu rakyat Malaysia.

Minta-minta lah supaya pemimpin PAS ni bertaubat dan jangan lah cuba menggagalkan usaha yang baik demi rakyat Malaysia.


Pssttt..tak sangka Tuan Ibrahim jadi pencacai Anwar Ibrahim..ikut nama TUAN, tapi kalah hamba abdi lagi.

Tiada ulasan: