Khamis, 5 Julai 2018

AKHIRNYA KETUA SRIKANDI PKR KENA GETAH DENGAN DAP @chedetofficial @muhyiddinyassin @NajibRazak @Zahid_Hamidi

Kemelut dalam pemilihan speaker DUN Negeri Perak akhirnya memperlihatkan seorang wanita yang dulu kemain lantang bersuara dalam sebuah klip video semasa menjadi Senator kecundang di tangan DAP.

Siti Aishah telah menarik diri apabila didesak dan menerima tekanan daripada beberapa pemimpin negeri Perak dan akhirnya akur untuk bersetuju memilih Ngeh Koo Ham sebagai speaker.


Kalau dilihat dalam video video Siti Aishah ni bercakap, bukan main keras lagi hujah hujah yang dilemparkan, tapi akhirnya tunduk sepi tak mampu melawan dengan kehendak DAP, jadi segala kekerasan selama ni nampaknya kosong belaka sama macam tin milo.

Kemana suara lantang Siti Aisyah yang petah berbicara selama ni? Kalau setakat speaker dewan pun DAP boleh sailang, apatah lagi yang lain.

Selama ni, Siti Aisyah kondem orang Melayu khususnya orang UMNO, tapi sudahnya terlondeh dengan desakan DAP, agaj memalukan bila Ketua Srikandi tak mampu berhujah dengan DAP.

Adakah Siti Aisyah hanya mampu berbicara dengan orang Melayu tapi bila berdepan dengan bukan Melayu maka segala kata kata hilang entah ke mana.



Tiada ulasan: