Sabtu, 21 Disember 2013

PEREMPUAN SIAL NAK HURU HARAKAN NEGARA !! PIHAK BERKUASA PERLU BERTINDAK


Dengar kata ada ura ura yang nak menjadikan negara menjadi huru hara pada malam tahun baru nanti dan seperti yang telah sudah, ianya didalangi oleh perempuan yang Sangkakala katakan sebagai perempuan syaitan bernama Ambiga.

Tapi apa yang dilakukan oleh pihka berkuasa dalam menangani isu isu atau kes sebegini? Takkan masih nak berdiam diri dan menunggu berlakunya pertumpahan darah dan kehilangan nyawa baru terhegeh hegeh pihak berkenaan nak ambil tindakan.

Sepatutnya Ambiga ni dah lama di sumbat dalam penjara dan jangan bagi keluar lagi sebab dia ni walau pun peguam tapi bingai kalah orang tak sekolah lagi, kalau orang tak sekolah pun masih mampu untuk berfikir sama ada apa yang dia buat tu baik atau pun tidak.

Mengguling kerajaan adalah agenda utama Ambiga bersama sama pakatan pembangkang dan perkara ini pernah menjadi sejarah hitam apabila banyak kerosakan serta kecederaan yang berlaku dalam himpunan BERSIH 3 yang lalu.

Takkan itu tidak dapat dijadikan titik tolak kepada penahanan manusia haram jadah ni?

Kalau nak dikatakan pihak berkuasa tidak memperolehi bukti yang boleh mensabitkan Ambiga dan kuncu kuncunya, Sangkakala rasa itu adalah alasan yang paling buruk sebab kita semua maklum bahawa pasukan risikan polis dan tentera Malaysia adalah yang terbaik dan banyak kes kes yang agak rumit dapat diselesaikan dalam masa singkat.

Ambiga dikatakan juga akan melancarkan Gerakan Guling Kerajaan pada malam 31 Disember nanti dengan tema "TUNGGU PILIHANRAYA ATAU TURUN JALANRAYA", takkan dengan bukti tersebut masih belum cukup untuk menahan SI LAHANAT ni dari terus membuat kacau di negara ni.


4 ulasan:

Labu8455 berkata...

Segala galanya sudah terlewat pabila "the Most Brilliant PM in Malaysian history" telah memansuhkan ISA demi memenuhi permintaan cinabeng dan mengharapkan sokongan undi mereka pada PRU yang lepas. Ambiga tahu dan cinabeng pun tahu yang kerajaan pimpinan Najib hari ini sudah kehilangan taring bahkan bukan setakat taring semua gigi yang ada pun sudah hampir hilang jadi mana mampu untuk "mengigit" lagi.

Tanpa Nama berkata...

Apa boleh buat? Kerajaan Ah Jib Gor lembik dan dayus,perempuan sial ini sudah tahu kelemahan Ah Jib,setelah BERSIH 1,2,3 dan Himpunan Blackout,puak2 anarkis Anwar tak ditangkap dan di dakwa,mereka naik minyak.

Alfie

Tanpa Nama berkata...

Bila nak siasat kemana hilang wang melayu skandal BMF ? RM52 bilion bro..

Kami dalam umno pon tahu dalang tu.. sampai bila nak biar dalang tu lepas bebas?

Tanpa Nama berkata...

Ahjibgor kata dia tak mau jadi populis..heheheeh brim,,krim, trim bla bla..sebelum tu ISA dan EO hapus..mansuh kenapa ..sebab nak populis lah..penjilat tegar jubur ambabiga, lks, mat sabut..nuar jub..kedai 1 malaysia pun ahal tak ada prg datang pun..membazir idea con sultan..Ahjibgor lu bettul bebal kayu maa