Selasa, 3 Disember 2013

PENCACAI PR GELISAH PERHIMPUNAN AGUNG UMNO BERLANGSUNG

Kesian pulak Sangkakala tengok bila pencacai pakatan dah mula gelisah apabila UMNO mengadakan himpunan Agung yang akan berlangsung pada 5 disember nanti dan malam ini majlis perasmian mesyuarat sayap parti akan diadakan di PWTC.


Seperti yang telah dijangka, akan ada perkataan perkataan seperti anjing dan sebagainya akan dilemparkan kepada pengikut UMNO oleh sibertrooper atau pebjilat tegar pakatan ini sama sepertimana yang berlaku ke atas Ustaz Kazem Elias. 

Mungkin ajaran daripada pakatan pembangkang supaya perkataan perkataan tidak bertamadun ini dilemparkan dan mungkin juga ianya adalah kerana kegagalan pemimpin mereka (PR) yang tidak tahu bagaimana mengajar para pengikut dalam berbahasa.

Tapi Sangkakala hairan juga kenapa beriya sangat pencacai pencacai pakatan pembangkang ni nak ambil tahu tentang perhimpunan Agung UMNO? Sedangkan perhimpunan PAS baru baru ini telah menyaksikan kepincangan dalam pemilihan hingga terpaksa dibuat sekali lagi?

Dan kenapa tidak di anjingkan sahaja Mustafa Ali yang panjat mak janda dalam hotel hari tu?

Jadi disini Sangkakala nampak, pengikut atau parti seperti PAS, PKR dan DAP memang tidak ada kelas langsung ubtuk menjadi pentadbir kerana sikap yang bukan sahaja biadap, malah mengatakan betul kepada benda yang salah.