Rabu, 4 Disember 2013

#tanyaibdil PENGERUSI BMB DAH KENA SENGAT !!! BARU ADA AKAL !!! @NajibRazak @Khairykj @ibdil


Apa macam pengerusi BMB? Dah dapat habuan kau malam ni? Rasanya sahabat sahabat Sangkakala malam ni ada yang bersengkang mata secara 'SUKARELA' untuk hentam kamu je sampai kamu tersungkur.

Sangkakakala pun tak tau kenapa la pemuda UMNO boleh dapat sorang EXCO bangang macam dia ni yang mungkin gila glamor sampai lupa diri.

Rasa macam malang sangat duduk dalam pergerakan pemuda hari ni bila ada EXCO bodoh duduk dalam pergerakan pemuda. 

Mana tidaknya, siang cakap lain, malam ni dah pusing 360 darjah cerita lain, kamu nak ikut macam Anwar Ibrahim ke bro?

Siang tadi Sangkakala ada kata, kalau takde sesiapa nak bantu Sangkakala, maka Sangkakala akan hentam secara bersendirian dengan apa yang kamu ucapkan pagi tadi. 

Tapi sekarang kamu nampakkan? Betapa besar keluarga kami sebagai penggiat media, bukan hanya didalam blog, malah dalam facebook, twitter dan instagram yang kamu selalu dok posting gambar kamu selalu mentekedarah macam kata blogger APA pun ada.

Ini artikek ke dua dari Sangkakala dan Sangkakala ucapkan terima kasih sekali lagi kepada budak 'OBESE' ni sebab bagi Sangkakala bahan untuk ditulis setiap hari.

Lepas ni jaga jaga le pulak, mungkin serangan secara besar besaran di alam maya akan dilakukan oleh penggiat media yang lain.

BERSEDIALAH!!!