Rabu, 18 Disember 2013

GAMBAR FACEBOOKER RAJIMEN ANARKI DIKESAN !!! MOHON SEBARAN


Ini adalah rupa orang yang begitu hebat dalam facebook sampai berani mengeluatkan kata kata menghina Sultan dan sebagainya.

Mamat yang pakai nama facebook Rejimen Anarki ini juga mengatakan bahawa 31 Disember nanti kalau ada sesiapa yang menghalang para pengikut pakatan mengadakan himpunan maka dia nak langgar semua.

Wahh..dah macam gangster la bro, pastikan malam tu nanti kamu duduk dibarisan hadapan senang kami nak ketuk kepala kamu dengan beluti 2x2 sebab kepaka tu selama ni keras sangat kan.

Tapi berani ke mamat ni turun lepas gambar di tersebar macam ni atau dia akan menyorok di celah kangkang bini atau mak dia pada malam tu nanti?

Sama sama kita nantikan pada malam 31 Disember.


4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Wow ... "sapa halang kami langgar"... puihhhhhhhhhh... Ini laa perangai manusia yg bebal .. Klu pihak polis ambil tindakan hangpa kata polis kejam, tp hang pa awal2 lg dah bg amaran nk langgar polis ... Harap Pihak Polis dapat menyiasat dan tangkap jer budak ni...

Tanpa Nama berkata...

Setakat sembang je la mamat ni.....penakot ade laa....klu berani wat kecoh sorang2 tengok....harap ramai je la yg ko leh tunjuk brani...

Tanpa Nama berkata...

Ini status anak haram la..mak dia tak nikah dgn bapak dia masa dia lahir..ada berani langgar gua..

Tanpa Nama berkata...

Mamat ni suka pi main bontot kat club gay di bukit bintang la..tak leh pakai punya mamat