Sabtu, 16 April 2011


Apabila Raja Petra Kamarudin mengeluarkan statement atau kenyataan beliau menerusi Buletin Utama TV3, ramai pengikut PKR tertanya-tanya , apakah yang sebenarnya telah berlaku.
Telah terbukti dalam kenyataan RPK bahawa YAB PM dan Isteri tidak terlibat dalam pembunuhan wanita Monggolia (Altantuya ), jadi sekarang cerita itu dianggap selesai.
Bagaimana pula dengan kes liwat Saiful dengan Anwar dan cerita video sex Anwar dengan chinadoll tu? Boleh ke puak-puak PKR buktikan bahawa individu dalam gambar tersebut bukan seperti yang didedahkan? Kita sama-sama nantikan kerana pihak polis kata kes ini hampir selesai.
Kita juga kena nantikan jawapan dari penjual jam tangan jenama Omega, siapa pemilik jam tersebut yang dkatakan oleh Datuk T. Jadi kepada semua rakyat Malaysia, jangan mudah terpedaya oleh janji-janji manis yang di taburkan oleh Anwar dan rakan-rakan sekutunya kerana mereka ini akan menggadaikan Negara atau meninggalkan Negara ini setelah mendapat nikmat serta mendapat apa yang mereka perlukan. Mereka hanya ingin membalas dendam bukan saja kepada kerajaan tetapi mereka juga akan membalas dendam terhadap rakyat negara ini.

Tiada ulasan: