Ahad, 1 Jun 2014

#prktelukintan BANGSAT PR TUNJUKKAN KEBODOHAN

Bila dah kalah mula la macam macam bunyi keluar, ada saja yang tak kena, tapi itu adalah kebodohan sebenar yanh ditunjukkan oleh para pengikut parti pakatan pembangkang dalam Malaysia.

Salah seorang pengikut pembangkang nampaknya memang yak pernah yerlibat dalam mana mana pirilhanraya kecil baik DUN mahupun Parlimen.


Pengikut pembangkang yang bangang ni telah mempertikai kehadiran helikopter Polis yang berlegar diruang udara kawasan Teluk Intan.

Dan seperti biasa, puak pembangkang ni akan mengatakan bahawa ianya ada sesuatu dan si bangang dalam gambar diayas mengatakan bahawa helikopter berkenaan membawa peti undi.

Woii bahalol, kamu ingat Teluk Intan tu kawasan pendalaman ke sampai nak bawa peti undi naik helikopter? Kalau nak turunkan peti undi hantu pun dimana tempatnya dan rasanya kalau digugurkan daripada helikopter tu dah tentu berkecai peti undi tu bila sampai ke tanah.

Dah kalah tu sudahlah, tak payah le nak meroyan sangat macam orang mati laki, terima kekalahan dengan redha dan bawa bawa muhasabah diri.


4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kah kah kah kah kah kah

Kelakar betul bila tengokkan tahap daya pemikiran puak puak PR ni.

Unknown berkata...

Hahahahah...bodoh macai2 ni

Tanpa Nama berkata...

Macau macai PR ni memang semua nya bangang semua nya dah makan taik cap.haha bangang bangang

Tanpa Nama berkata...

Yg 20ribu xkeluar gundi mana tau mereka2 yg dah jadi warganegara lain? Dlm 1 tahun kena belanja pulang sekali lagi ongkos dari sponsor2 dulu (gang MCA) dah payah nak hulur takut pecah tembelang mereka?