Rabu, 4 Jun 2014

DAH SELALU DIBERIKAN AMARAN !!! MANA PEMUDA YANG AGAK BERANI KE DEPAN ???

Rasanya kenyataan kenyataan haram jadah yang dikeluarkan oleh peguam mata stim dari PKR ni selalu sangat di jadikan bahan maki hamun dari orang UMNO yang kononnya menjadi juara membela rakyat.


Memang dari dulu lagi haram jadah ni akan mengeluarkan kenyataan demi kenyataan dan semua kenyataan CELAKA yang dia keluarkan adalah merujuk kepada anghota dan pasukan polis.

Sampai kematian anggota polis yang bertugas juga dikira boleh dipermainkan oleh PARIA PKR yang bernama Surendran ni.

Tapi takkan takde sorang pun dikalangan pemuda UMNO Malaysia yang sanggup untuk berdepan dengan Surendran ni macam yang pernah dilakukan oleh YB Senator Datuk Megat Zulkarnain pada mendiang Karpal Singh dulu.

Apakah pemuda UMNO Malaysia sudah hilang taringnya, dan bagaimana pula dengan semangat juang untuk mempertahankan Melayu itu hilang?

Ingatlah pemuda Malaysia, polis yang mati tu Melayu, harus pergi jumpa PARIA PKR ni letak penampar sedas dua baru dia tau apa itu erti penyesalan.

1 ulasan:

Awanama berkata...

Nak cakap apa lagi..dah puas org kg org kota kata jgn dok pilih lagi KETUA PEMUDA LIBERAL.. gara gara duittttttttttt undi dijual beli...yg lebih parah lagi blog blog blog yg bising berbunyi bila tiba waktu pau ekkkkkkk sokong KETUA PEMUDA yg hanya tau MELENTING KAT ORG MELAYU ISLAM AJEEEEE....dah abisssss pau ekkkkk melenting pulak...

ada isu baru berkait umno org melayu passti si regina cepat aje MELATAH DLM KICAUAN BURUNG MEWAKILI!!!!!!!!!!!??????????? Ni gerakan bn dah menang kot mulut dia diam.. takde SAMBUTAN HANGAT DIBIBIR mcm berkicau heboh kemenangan KETUA PEMUDA LIBERAL BN ekkkkkkkkkkkkkkk