Selasa, 29 Mei 2018

BUKTI JELAS KETUA PEMUDA PPBM KAKI SEKS !! @chedetofficial @MuhyiddinYassin

Bila diceritakan soal seks, ianya biasa melibatkan orang dewasa dan dalam adat Melayu, ianya tidak digalakkan untuk diperkatakan di khalayak ramai apatah lagi bagi mereka bekum berkahwin.

Tapi selepas Pakatan Harapan menjadi kerajaan nampaknya perkara seks ini bukan sahaja boleh dikisahkan atau disembangkan di khalayak ramai malah ianya juga seolah olah digalakkan.

Sebagai contoh, ketua pemuda PPBM yang kini menjawat jawatan sebagai ahli parlimen Muar dengan mudahnya mahukan supaya ramaja di Malaysia diajar supaya mengamalkan seks secara selamat paling tidak bagi mengelakkan mereka daripada mengandung.


Sangkakala tak pasti sama ada Syed Saddiq ini kurang didikan agama atau memang tiada didikan agama kerana kalau beliau mempunyai didikan agama sudah pasti beliau tahu bahawa seks tanpa hubungan pernikahan itu adalah zina dan ianya haram disisi agama Islam.

Bagaimana pula Syed Saddiq boleh mengeluarkam kenyataan untuk MENGAJAR mereka mengamaljan seks selamat dengan menghalang mereka daripada mengandung?

Ini adalah budaya yang dibawa oleh Pakatan Harapan yang cuba untuk menghancurkan agama Islam dengan menggunakan orang Islam tambahan pula dalam PPBM dan Pakatan Harapan kini sudah terlalu ramai disertai oleh orang Islam liberal.

Mungkin untuk kembali ke masa sebelum PRU14 tidak mungkin akan berlaku, tapi rakyat Malaysia khususnya orang Islam perlu bangkit bagi menyelamatkan aqidah umat Islam di Malaysia.



Tiada ulasan: