Sabtu, 6 Disember 2014

CARA MACAI PR #haramjadah BERCAKAP DENGAN ORANG

Kali ni Sangkakala taknak cakap banyak banyak tapi Sangkakala nak biarkan gambar dibawah berbicara dan pembaca semua boleh nilaikan sendiri puak puak ni punya mentaliti.






Boleh nampak dan baca kan inbox macai PR ni dengan orang? 

Pembaca sendiri nilaikan dan rasanya tak salah kalau kita pulak ramai ramai pegi maki si haram jadah ni.

Untuk makluman, Jamil Sahat ni berhubung dengan salah seorang rakan FB Sangkakala.


6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tbaekla jamil....

Umno mmg puki...hahahaha

Tanpa Nama berkata...

Mcm bapok....
Hahaha...nie jew modal ko sangkakala...
Name jew hebat...tp bapok....hahaha...
Gentle la skit jd lelaki...xyahla nl jual2 gmbo org..anak org...bini org bro...
Hahaha....sedih....
Betol ckp najib blogeer umno mmg BANGANG.....
Hahaha.....

Tanpa Nama berkata...

Nenek jijah tak j#-:@t icecream laa tu sbb atok nuar,j(-_;@t cina doll. Tak pandai dlm bedroom. Ai pon dah jadi dinasour hahaha
Ni semua salah dapigs komunisspigs dan nikki.
Hahaha sembah bgn komtar hahaha

Tanpa Nama berkata...

Barua2bapok komunisspigs

jasmine awieya berkata...

tak tau lah, napa suka sumpah yg mak orang punya..padahal sama benda aje dgn mak dia punya..kat situlah dia kuar, bila dah besor di maki hamunnya jalan kuar dia...cakap elok dan beradap sekarang ni dah macam satu dosa pulak...

Tanpa Nama berkata...

Mmg saya pon kurang faham dgn depa ni? Kepala kita klr kot,mana? Anak2 sendiri pon klr dari anuu isteri. Tak malu ke. Bila nak berg#-;:@t pandai pulak cari anuuu isteri. Otak kurang,sehat..
Ni semua ai punya pasal pencinta dua alam...adussss.