Khamis, 30 April 2015

#PRKPermatangPauh NYONYA PKR BUAT LAWAK TAHAP MAKSIMUM

Sangkakala terbaca dalam blog sorang rakan blogger yang menulis artikel tentang satu laporan polis telah dibuat oleh seorang wanita PKR yang mengatakan bahawa nombor telefon beliau telah disalah gunakan oleh individu yang kononnya nak menganiaya beliau.

Baca DISINI...

Tapi dari apa yang dilaporkan kepada pihak polis, Sangkakala baca dengan jelas bahawa memang wanita terbabit ada mengeluarkan notis yang mengatakan bahawa perkhidmatan bas secara percuma ada disediakan untuk AMK Perak ke Kuala Lumpur pada 1 Mei 2015.


Jadi disini Sangkakala merasakan bahawa mesej yang mengatakan bahawa beliau ada menyediakan bas secara percuma adalah benar dan menurut kata beliau lagi, mesej berkenaan di hantar kepada AMK Perak secara tertutup.

Jadi nampaknya ada orang PKR sendiri yang cuba nak menganiaya wanita tersebut dan ianya tidak ada kena mengena dengan PRK jadi kenapa buat laporan polis semasa dalam PRK Permatang Pauh?

Ini semua nak cari publisiti murahan dan konon kononnya nanti akan nampak ini kerja orang Barisan Nasional.

Hallo nyonya!!! Lu punya game orang sudah boleh baca la, pegi belajar lagi bab propaganda politik, jangan sampai nampak bodoh sangat la BENGONG.



Tiada ulasan: