Isnin, 6 April 2015

#haramjadah LATEEFA KOYA MEMANG KETURUNAN BIADAP

Belajar tinggi tinggi sampainjadi peguam tapi kalau bodoh tak boleh buat apa juga tambahan pula bila dicampur dengan biadap atau kurang ajar, memang lagi memburukkan keadaan.

Macam si Latheefa Koya yang menjadi peguambela kepada Anwar Ibrahim, dah nampak sangat secara terang kebodohan dan kebiadaban menular dalam diri dia ni sampai dah tak boleh nak buat apa lagi dah.


Punya la taksub dengan kaki j***r, sampai sanggup nak mengarahkan DYMM Seri Paduka Baginda Yang DiPertuan Agong tulis sendiri surat penolakan pengampunan keatas Anwar.

Sebab itu jugalah tadi Sangkakala mengatakan si Latheefa Koya ni bodoh dan biadab, salah satu sebabnya ialah, setiap pengampunan yang dipohon dari Yang DiPertuan Agung akan dibawa kepada Lembaga Pengampunan dan jika Lembaga Pengampunan merasakan bahawa tidak ada apa yang nak diampunkan, maka tak perlu nak dipersoalkan keputusan tersebut.

Sangkakala nak tanya juga la kat sini, Anwar mengaku bersalah meliwat Saiful ke sampai nak minta ampun, setahu Sangkakala, kalau nak minta ampun ni bila mengaku kesalahan dan dah insaf serta tak mahu lakukan lagi kesalahan serupa.

Tapi rasanya Anwar sampai ke sudah dan sampai dijatuhkan hukuman, beliau tetap mengatakan bahawa beliau tidak bersalah jadi bagaimana pula keampunan nak diberikan.

Jadi disini Sangkakala nampak Latheefa Koya memang cerdik tak boleh nak diikut, bodoh tak boleh nak diajar.



Tiada ulasan: