Jumaat, 24 April 2015

#prkrompin CALON PAS ROMPIN MAKIN TERDESAK !! BELUM MENANG DAH MENIPU

Tak pasti sama ada PAS atau calon parti tersebut yang terdesak hingga sanggup menipu para pengundi.

Tapi apa yang pasti ialah, calon PAS Rompin sanggup menipu para pengundi demi mencapai matlamat politik semata mata dan persoalannya adakah ini yang diajar oleh Islam atau ianya dibolehkan dalam Islam PAS?


Mana ada perjanjian sampai macam tu sekali dan kita pun tahu bahawa GST telah dilaksanakan dan bukannya akan dibawa untuk pengundian dalam parlimen.

Satu undi untuk PAS maka satu undi menolak GST adalah slogan paling bangang yang digunakan oleh calon PAS di Rompin.

Kalau baru cadangan untuk membawa GST ke parlimen dan dibahaskan kemudian diundi mungkin juga slogan ini sesuai tapi sekarang dah dilaksanakan pun.

Agaknya calon ni masih mimpi lagi atau memang tak mampu berfikir secara rasional dan kalau slogan sendiri tak mampu untuk difikirkan, adakah pembangunan untuk rakyat di kawasan Rompin mampu untuk dilaksanakan?

Kepada orang Rompin, tak kira PAS atau BN, undi le calon Barisan Nasional yang memang dikenali dan pernah menaburkan jasa di kawasan.


1 ulasan:

zool berkata...

Admin tumpang sekejap yer...
Mana -mana individu yang berminat melanjutkan pengajian di Kolej Komuniti Temerloh, Pahang dalam program 'Furniture Design' boleh hubungi sms/wassup di 0148004302 -mohd, Yuran semester yang murah dan dapat elaun(bukan pinjaman) lagi
elaun : rm1200/sem
yuran : rm200/sem
https://www.facebook.com/PerabotKKtemerloh