Selasa, 30 April 2013

#tolakpakatan PUNYALAH KUAT PEMBOHONGAN PAKATAN PEMBANGKANG

Terkejut juga Sangkakala bila terbaca blog yang mengatakan bahawa Barisan Nasional menggunakan pesawat MH 8601 untuk membawa 36000 pengundi hantu dari Sabah ke semenanjung untuk dijadikan pengundi hantu.

Setahu Sangkakala belum ada lagi sebuah pesawat yang besar sampai boleh bawa penumpang seramai tu dalam Malaysia atau mana mana negara dalam dunia ni, tak tau la pulak kalau ianya sebuah kapal laut macam feri penumpang, itu pun belum tentu boleh muat lagi.

Pakatan pembangkang dilihat sudah tidak mampu untuk menyebarkan fitnah tambahan pula mereka kini di dalam keadaan yang amat terdesak berikutan sokongan padu rakyat yang dilihat semakin meningkat.

Oleh itu, pakatan pembangkang sengaja mencetuskan fitnah baru terhada Barisan Nasional dan sudah pasti isu pengundi hantu yang biasa akan dimainkan setiap kali pilihanraya tidak kira sama ada pilihanraya kecil atau umum atau negeri berlangsung.

Apa yang penting bagi pembangkang ialah cuba mewujudkan kekeliruan serta fitnah yang mana nanti sekiranya mereka kalah, mereka akan ada alasan kukuh untuk melakukan kekacauan dari fitnah yang direka oleh mereka.

Begitu juga dengan Kad pengenalan sementara yang dikatakan oleh pembangkang yang mana ianya diberi untuk para pendatang asing untuk mengundi, ianya telah dibongkar oleh blogger Yuseri Yusof tentang semua pembohongan tersebut.

Untuk maklumat serta bacaan lanjut, sila klik DISINI