Selasa, 30 April 2013

CALON ADUN SLIM REDAH SUNGAI

Calon Barisan Nasional DUN Slim River, Dato Khusairi Talib sanggup untuk meredah segala kepayahan demi untuk memberikan khidmat terbaik buat masyarakat setempat.

Hari ini sahaja beliau meredah jalan yang agak sukar demi menemui pengundi di sekitar kawasan Gunung Besout yang mana beliau terpaksa melalui jalan balak dan menaiki serta menuruni bukit semata mata untuk bertemu dengan rakyat.

Ini adalah satu pengorbanan yang dilakukan oleh calon Barisan Nasional dan seluruh rakyat telah mengetahui bahawa Barisan Nasional hanya memberikan khidmat terbaik untuk rakyat.

Selama ini juga, Ketua UMNO Bahagian Tanjung Malim itu sentiasa memberikan perkhidmatan beliau kepada rakyat tanpa mengira penat lelah.

Apa juga keperluan rakyat di sekitar kawasan Tanjung Malim akan dibawa kepada pengetahuan pihak kerajaan dengan kadar segera agar perkara tersebut dapat diselesaikan sesegera mungkin.

Rakyat di kawasan DUN Slim River sepatutnya bersyukur kerana beliau kini diletakkan sebagai calon ADUN kawasan tersebut dan sudah pasti selepas ini beliau akan berkerja dengan lebih kuat, memandangkan rakyat memberikan mandat kepada beliau.



Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Tiada ulasan: